Från posten

Jag gjorde en liten beställning på The Book Depository här om veckan och nu har jag fått hem alla böckerna. Det var första gången jag beställde därifrån och därför blev jag lite konfunderad när alla de fem böckerna levererades var för sig. Även om de skickades samma dag så hade de packats i olika paket så det slutade med att jag hade tre stycken avier liggandes på dörrmattan (två av böckerna lyckades ta sig genom brevinkastet). En aning oekonomiskt och icke-miljövänligt kan jag tycka, fast de kanske inte alltid gör så?

Här är  i alla fall de böcker som kom:



  • Glasshouses av Rachel Caine (The Morganville Vampires #1)
  • The Basic Eight av Daniel Handler
  • The Lost Hero av Rick Riordan (Heroes of Olympus #1)
  • The Son of Neptune av Rick Riordan (Heroes of Olympus #2)
  • The Red Pyramid av Rick Riordan (The Kane Chronicles #1)

Jag ser jättemycket fram emot att läsa alla dessa böckerna men särskilt Riordans böcker såklart. Har längtat efter att köpa dem där i flera år känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0