Månadsrapport mars

Lite sent på det men jag kör ändå.

Antal lästa böcker: 6 st
Engelska: 3 st
Svenska: 3 st
Kvinnliga författare: 2 st
Manliga författare: 3 st
Både kvinnlig och manlig: 1 st
  • Black Swan Rising - Lee Carroll
  • Norwegian Wood - Haruki Murakami
  • Livet, universum och allting - Douglas Adams
  • The Red Pyramid - Rick Riordan
  • Glass Houses  - Rachel Caine
  • Älska dig till döds - Meg Cabot

Bästa bok: Norwegian Wood är en av de bästa böcker som jag någonsin läst. Murakamis språk är underbart.
Sämsta bok: Ingen av dem var riktigt dålig så jag vill faktiskt inte utnämna någon.

 

Allt som allt så tycker jag att det var en bra läsmånad. Kommer helt klart att fortsätta med Rachel Caines böcker, de verkar vara både lättlästa och underhållande. Tycker att hennes böcker verkar vara bättre än Sookie Stackhouse serien som jag tror riktar sig till samma målgrupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0