Fler recensioner i framtiden

Jag tänker att en sak som jag kan göra regelbundet här på bloggen är att lägga upp recensioner av de böcker som jag läst. Recensionen av Black Swan Rising var mitt första försök och det var kanske inte jättelyckat, lite för ostrukturerat blev det men jag tycker faktiskt att det var riktigt svårt att skriva den. Jag har aldrig varit så bra på att analysera saker men detta kan bli ett sätt att förbättra det. Dessutom så kan det göra mig mer medveten om böckernas språk, uppbyggnad och handling eftersom det är sådant jag vill diskutera i själva recensionen.
Flera gånger tidigare har jag påstått att jag ska förbättra mitt bloggande men det blir aldrig riktigt av men jag kan alltid försöka en gång till antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0