Fast oftast så brukar det vara bra

Hej!

Ja, jag lever fortfarande. Dock hamnade jag i ett komaliknande stadie under dagens föreläsning.
Två saker som jag inte hade föreställt mig skulle hända i högskolor/universitet när jag var yngre och mer naiv:

1. Att det skulle komma föreläsare då och då som kan få en föreläsning om det mest intressanta ämne att vara  tråkigare än att stå i evighetskön till kassan på Coop.
2. Att folk skulle skulle prata med bordsgrannen mitt under föreläsningarna. Varför bryr de sig ens om att gå dit liksom om de ändå inte ska lyssna?

Blä. Jag brukar vanligtvis försöka låta bli att bli irriterad på småsaker men jag kunde inte låta bli. Nu har jag fått det där ur mig i alla fall så nu behöver jag kanske inte bli sur på en vecka igen. Känns mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Ella

1) Mjo.

2) Bitch-blicka dem.



Var det du som ville ha uppdates från Pottermore, förresten? Jag har access till det nu, men jag kommenterade hos en annan tjej förut om vad osm fanns och etc etc, sen kom jag på att det inte alls var hon som ville vet det. Så nu undrar jag om det var du, hahah?

Förvirrad_tjej_92.

2011-09-12 @ 20:16:53
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0