Det är antagligen också en av de konstigaste tvserierna som gjorts

Twin Peaks är fullkomligt genialiskt. Dale Cooper är min nya favoritFBI-agent (förlåt Mulder!) och jag vet inte vad jag ska säga förutom att det här måste vara bland de bästa tvserier som någonsin gjorts. Jag vet, hur många gånger har jag inte sagt det om olika serier egentligen? Fast den här gången menar jag det. Dialogen, musiken, alla karaktärerna (vilket är väldigt många men allihop är extremt välspelade) osv är så himla bra.

Också tyckte jag att jag kände igen herr Cooper från någonstans, sådär som man gör med skådespelare ibland så jag var ju tvungen att kolla upp det...

 

...och det var ju Orson från Desperate Housewives!

 

Jag tycker att han har åldrats med stil, Kyle MacLachlan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0