Semesterglad (om en vecka)


Ungefär såhär lycklig blir jag när jag får ha sovmorgon!!!!!11!!!1!

Om en vecka så har jag semester. Då ska jag mest sova i soffan. Kanske fiska lite också. Om jag har tur så får jag kanske till och med äta lite fisk. Hur coolt skulle det inte vara att tillaga en egenfångad fisk liksom? Släng dig i väggen Per Morberg!
Eventuellt, vi får se hur det går. Det jobbiga är ju att om jag faktiskt råkar fånga en fisk så skulle jag bli så rädd för den att jag inte skulle veta vad jag skulle göra. Jag har lite av en egendiagnostiserad fiskfobi men det kan jag berätta mer om en annan gång.
Också ska jag äta en massa skräpmat är klart... och kolla på Arkiv X (jag tar sjukt lång tid på mig att kolla igenom den serien)... och hänga på Malmöfestivalen.
Känns bra att ha något att se fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0