American Horror Story

Ja, jag har börjat kolla på ännu en tv-serie. Kan inte hjälpas.
Redan i januri så började jag kolla på det första avsnittet i American Horror Story men det gick inte så bra för jag blev så rädd så jag var tvungen att avbryta. För några år sedan så hade jag inte alls några problem med att kolla på skräckfilmer men jag antar att jag blivit en mes. Hur som helst så har jag tagit upp serien nu igen och det är jag himla glad för.









Det är faktiskt så att ju mer jag tittat på serien desto mindre rädd blir jag (exklusive vissa scener), så man kanske tränar upp sin skräcktolerans. Jag har i alla fall ännu inte haft mardrömmar om läskiga bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0