Välkommen till Happy Windsday

Så varför döpte jag den nya bloggen till "en onsdag"? Jo, det ska jag förklara så gott jag kan. Nämligen är det så att jag länge har velat göra en ny sida för jag har inte alls tyckt om den gamla bloggen. Den hade ett dåligt namn och en ful design, något som jag vill låtsas är grund till min tafatta uppdatering. Tyvärr så har jag det ofta hyfsat dåligt med inspiration, vilket också är en förklaring till min dåliga uppdatering, jag har liksom inte kunnat komma på något bättre. Till slut så vände jag mig till Nalle Puh för råd och denna lilla korkade björn har tydligen alltid några kloka ord att komma med.
Denna bloggen är inte heller optimal men jag får helt enkelt komma till sans och inse mina begränsningar. Den är inte perfekt men den duger, precis som jag gör kan man ju tycka.

Därmed så önskar jag en Happy Windsday på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0