Angående Deathly Hallows part 2

Trots allt hypande så måste jag säga att filmen överträffade mina förväntningar. Den var sjukt otroligt megabra. Bästa filmen i serien och det säger jag inte bara för att jag är lite lyrisk över att precis ha sett den och att det var den sista, utan den var verkligen gjord som en genuint bra film.
Detta märktes även i förra filmen men det har blivit riktigt bra skådespeleri också utav hela trion. Den enda i hela filmen vars skådespeleri jag störde mig på var faktiskt Ralph Fiennes. Hur mycket han än viskar så tycker jag inte att Voldemort blir läskig och det är ju lite av en besvikelse.
Den som jag är mest förundrad över är Daniel Radcliffe, för i de första filmerna så kunde jag tycka att han var rätt stel och inte alltid så bra skådespelare eller särskilt trovärdig i rollen som Harry Potter. Men se nu, jösses vad den killen har blivit duktig!

Titta bara här, nu har han lärt sig dansa också.


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag håller med dig! Radcliffe var ju inte jättebra i de tidigare filmerna, men det känndes som att han verkligen gav allt nu när det var den sista. Den skulle vara så maxad som möjligt liksom. Och det lyckades dem med! Vissa grejer störde man ju sig lite på för att de inte var exakt som i boken, men överlag var det en sjukt bra film och ett värdigt avslut på denna Potter-era.

2011-07-24 @ 12:47:25
URL: http://ellzo.blogg.se/
Postat av: Ella

Visste inte att han kunde sjunga, förövrigt!

2011-07-24 @ 12:47:38
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0