Jag är inte alls bitter

Jag blev lite smått deppig igår när jag såg att de stängt för nya registreringar på Pottermore. Hela veckan har jag försökt pejla in när det ska vara men det är liksom ganska svårt när man hela tiden har lyckats befinna sig på jobbet när dagens fråga kommit ut. Särskilt surt är det när jag i efterhand har kunnat svaret på flera utan att ens behöva kolla i böckerna. Jag tycker de borde ha sparat en plats åt mig, jag förtjänar det. Nåja, jag har ändå inte tid med någon jävla Potterhemsida (är inte alls bitter).

Bara tolv dagar jobb kvar nu. Megapepp!!!

Sedan börjar skolan. Mindre pepp...

Jag skulle nog helst vilja ligga och lata mig på en strand i Karibien nu.

Kommentarer
Postat av: Ella

Alltså...än har det ju inte hänt något alls. Jag är reggad, har mitt übertöntiga namn och...ja, that's it. Och jag tror alla kan svara på de där frågorna. Min var hur många deltagare som var med i triwizard turneringen, liksom...



Lovar att berätta allt för dig om det skulle råka hända något!!!

2011-08-10 @ 22:08:54
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0