Från mig till mig

Antal kaffekoppar idag: 0

CDON skickade ett paket till mig idag. Det var från mig till mig.

Föga förvånande så låg det en tv-serie i paketet men även två CD-skivor faktiskt. Det kändes bra att betala för något för en gångs skull. Hrm.
Så nu så ska jag tillbringa resten av veckan med att kolla på Twin Peaks. Hur spännande som helst ju! Jag har skyhöga förväntningar på det, alla säger ju att det ska vara så himla bra. Om det verkligen är så bra så känns det som att det skulle kunna vara samma klass på det som på Freaks and Geeks och det säger inte lite direkt.

Jag älskar att framsidan på boxen bytte stämning totalt när jag tog bort plasthöljet. Från baldrottning till ond bråd död.



Wiie! Jag blir helt exalterad!

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Oja! Jag hade glömt honom lite grann tills jag såg Whip It och den låten var med i soundtracket, så nu har jag suttit och återupptäckt alla låtar igen.

2011-08-30 @ 11:32:05
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com
Postat av: Ella

Oj, creepy! Och jag fick också paket idag! Det var...från mig till mig. Inte en jättestor överraskning, men mysigt ändå!

2011-08-30 @ 21:03:09
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0