Öronen fulla av pop


Så man var på konsert förra veckan. Egentligen så var det Säkert! vi var där för att se men jag skulle aldrig få för mig att tacka nej till Håkan Hellström heller. Tyvärr spelade han sist och jag får väl erkänna att jag inte riktigt kunde uppskatta det, förhoppningsvis för att jag var för trött.
Hur som helst så spelade The Ark mellan de två ovan nämnda artisterna och först ville jag bara se introt och sedan sitta lite längre bak under den timmen de spelade. När de hängde upp ett lakan på scenen och dramatiska körer började sjunga så fattade jag de skulle göra en rejäl entré liksom. Och herrejävlar alltså. Som sagt så hade jag tänkt att sitta ner under resten av deras spelning men jag lovar att jag dansade i en timme istället. Så himla bra dem var! Och Ola Salo alltså, hur grym och divig som helst.

 

Fast Annika Norlin var ändå bäst tycker jag. Jag hade föreställt mig att hon skulle ge ett mer vänt intryck för det är den uppfattningen som jag fått av hennes låtar men av hennes scenspråk att döma så kan jag säga att jag inte skulle vilja mucka med den tjejen. Jag tyckte lite synd om hennes trumpinne ibland, hon såg så bestämd ut när sjöng också. Nästan som att hon sa 'dansa era jävlar'.
Önskar bara att hon kunde komma ner hit till Skåne lite oftare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0