Februaris månadsrapport

Okej, så jag får väl börja låtsas att jag driver en bokblogg då för jag kan bara inte låta bli att skriva en månadsrapport utav de böckerna som jag läst denna (egentligen förra) månaden.
Sex stycken (!) blev det och likaså i januari så läste jag sex (!) stycken. Nu har jag visserligen varit på semester också vilket gav lite extra lästid men ändå, aningens imponerad av mig själv. Jätteroligt är det faktiskt att jag kommit igång så bra med läsandet, jag har läst flera fantastiska böcker den senaste tiden och jag har upptäckt en massa böcker som jag knappt kan vänta på att få läsa i framtiden.

Antal lästa böcker: 6 st
4 engelska/2 svenska
4 kvinnliga/2 manliga författare
  • Restaurangen vid slutet av universum - Douglas Adams
  • Soulless - Gail Carriger
  • City of Bones - Cassandra Clare
  • Size 12 Is Not Fat - Meg Cabot
  • Jellicoe Road - Melina Marchetta
  • Kungarnas Krig - George R.R. Martin

Bästa bok: Jellicoe Road eller Kungarnas Krig
Sämsta bok:
Soulless
Antal lästa sidor:
2528 s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0